Початок нашого навчання був досить цікавий. Ми обговорили цілі та очікування від тренінгу основного курсу Intel "Навчання для майбутнього". Сформулювали власні завдання для подальшої праці. Ознайомилися з основними ресурсами тренінгу: посібником, електронним довідником тощо, а також створили портфоліо для документів.
Обговорення з групою очікувань від курсу дало поштовх до формування власних завдань щодо навчання на тренінгу. Зараз вони наступні:
- Розширити знання з методики навчання математики.
- Опанувати метод проектів.
- Навчитися застосовувати апарат Intel на практиці.
Впровадження інноваційної інтерактивної моделі навчання

Курс створено на основі нової версії Програми, орієнтованої на ефективне використання ІКТ та інноваційних педагогічних технологій в навчальному процесі.
Головна відмінність дистанційного курсу від очного полягає в активному використанні ІКТ безпосередньо для опанування матеріалів курсу і наданні можливості слухачам навчатися автономно в зручний для себе час. Нова форма курсу дозволяє легко керувати тренінгами, формувати мережеві спільноти та підтримувати контакт між учасниками курсу навіть після його закінчення.
З метою підготовки тьюторів для запровадження в Україні дистанційного курсу за програмою Intel® "Навчання для майбутнього" було проведено перші тренінги, що складаються з очної та дистанційної частин. Реалізація програми розпочалась в регіонах.
Основний курс Intel в очно-дистанційній формі (Teach Essential Online, TEO)
Вчителя мають можливість освоювати Новий Основний курс Програми Intel® «Навчання для майбутнього» (V 10.0) в очно-дистанційній формі.
Тривалість курсу: 72 години.
Програма курсу складається з:
- введення, що виконується дистанційно;
- oчного тренінгу тривалістю 12 годин, на якому педагоги виконують 1 і 2 модулі;
- дістанционного навчання, тривалістю 6 тижнів, де освоюються 3 - 8 модулів.
Основний курс освітньої програми «Навчання для майбутнього» покликаний допомогти вчителям реалізувати особово-орієнтоване навчання учнів шляхом інтеграції з освітньою технологією – методом проектів.
Завдання Основного курсу:
- визначати учбові цілі проекту відповідно до державних освітніх стандартів і розвитку ключових компетентностей, заснованих на цінностях, знаннях і уміннях, необхідних людині в XXI столітті;
- формувати уміння планувати і організовувати проектну діяльність учнів відповідно до поставлених цілей;
- навчити організовувати оцінювання проектної діяльності учнів;
- дати технологічні навички створювати необхідні матеріали для підтримки проектної діяльності.
Крім того, очно-дистанційний курс вирішує завдання формування мережевої культури педагогів.
Перевагами курсу є:
- зручна система навігації в дистанційній оболонці, побудованій на технології Moodle;
- широкиі можливості по взаємодії слухачів з викладачем і один з одним через систему повідомлень, форумів, чатів;
- велика кількість наданих ресурсів;
- постійна рефлексивно-оціночна діяльність;
- можливість проходження дистанційної частини курсу в зручному темпі;
- можливість параллельно з навчанням упроваджувати ідеї програми в професійній діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий